سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتفاد سازنده

چهارشنبه 87 آبان 29 ساعت 3:28 عصر

                                                                             بسم الله

زمان تجربه دهنده ای است که به قیمتی بسیار گزاف تجربه خود را منتقل می کند و این مربی کهنه کار بعدا مشخص خواهد کرد که بی اخلاقی سیاسی را چه کسانی مرتکب شدند، آنان که برنامه خود برای راهیابی به دولت را تخریب با تمام توان دولت - به جای معرفی خود و اهداف و برنامه هاشان- گذاشتند یا آنان که در ینگه دنیا و خارج از گود نشسته اند ،مرتب امر به لنگ کردن می دهند و به علت نداشتن حرف حساب در مهد آزادی و دموکراسی!!!!! به فحاشی به دیگران از جمله هم پالکی های خود بر سر بودجه گرفتن از مجلس آمریکا و CIA می پردازند. بعضی ها هم که گویا بنگاه انتقاد درکنی! راه انداخته اند ولی ایکاش انتقاد را می فهمیدند و اصول آن را می شناختند تا به جای گیر دادن الکی به هر چیزی نقص ها و ایرادات اساسی را برمی شمردند. گویا اگر کشور گل و بلبل هم بشود ایشان خواهند گشت تا مثلا یک سوسک لنگ! گیر بیاورند و پیراهن عثمان بسازند و هوچی گری راه بیندازند.امیرالمؤنین هم در نهج البلاغه فرمودند مثال حق و باطل مثل کف روی آب است گرچه در نگاه اول فقط کف دیده می شود ولی با فرو نشستن باطل حقیقت آشکار خواهد شد.

حاج آقا ماندگاری می گفت یکی از عیوب بزرگی وارد شدن به حزب گریبانگیر انسان می کند این است که چشم خود را بر عیوب هم حزبی های خود می بندد و نقائص و ایرادات طرف مقابل را در بوق و کرنا می کند. اصلاح طلبان و طرفداران آقای هاشمی هم بهتر است به جای کوبیدن دولت خدمت گذار به تحلیل دولت های خویش بپردازند تا شاید علت رویگردانی مردم از آنها را دریابند.
در پایان این رفتار یکی از معصومین را یادآوری می کنم که در مقابل اهانت و توهین های شخصی فرمودند: "اگر چیزهایی که درباره من می گویی صحیح است که خداوند مرا بیامرزد و اگر درست نیت تو را هدایت کند و از تو درگذرد."

به حمدالله در مقطع کنونی و در این چند سال خدمت دولت کنونی رئیس جمهور به ای دستور رهبری مبنی بر "لب فرو بستن از پاسخگویی به یاوه گویی های دیگران و مغتنم دانستن فرصت خدمت" را آویزه گوش داده تا تاریخ بعدها درباره این دولت و دولت های قبل در فضایی آرام و به دور از تشنج قضاوت کند.


خدایا مارا از مسیر عدالت و هدایت خارج نفرما...
خدایا هیچ گاه ما را از انسانیت تنزل مده...
                                                                                                      یا علی التماس دعا



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : ع.ر.ه | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    معضلی به نام موسیقی
    [عناوین آرشیوشده]