سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غروب جمعه

جمعه 87 مهر 26 ساعت 10:30 صبح
بسم الرب المهدی
"السلام علیک یا ابا صالح المهدی"

سلام آقا!
هم چاه، سر راه تو باید بکنیم
هم اینکه از انتظار تو دم بزنیم
این نامه ی چندم ست می خوانی تو؟
داریم رکورد کوفه را می شکنیم...!

اینم یه شعر همراه صوتش با مداحی حاج سعید حدادیان تقدیم به صاحب امروز:

"یه جمعه دیگه گذشت دوباره
دوباره این اول انتظاره
پشیمونی توجمعه ها چه خوبه
شبیه گریه دم غروبه
خدا رو شکر زنده ام و هنوزم
پاى غروب جمعه ها می سوزم
خدا نخواد این آرزو بمیره
جمعه بیاد و دل ما نگیره
خدا نخواد این دردمون دواشه
جمعه برامون مثل شنبه هاشه
خدایا این دلامونو صبور کن
از ماها این هفته گناهو دور کن...
دریافت صوت
تعجیل در فرجش صلوات




  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : ع.ر.ه | نظرات دیگران [ نظر]

    تخریب قبور ائمه بقیع

    چهارشنبه 87 مهر 17 ساعت 9:0 عصر
    بسم الله

    ماه شوال یادآور خاطره ای تلخ برای شیعیان است، یعنی "تخریب قبور ائمه بقیع" به دست وهابیون ملعون

    در 8 شوال سال 1344 ه.ق قبور ائمه (ع) و نیز قبر حضرت حمزه سیدالشهداء در احد به دست وهابین تخریب شد. وهابیون در سال 1343 در مکه گنبدهای قبر حضرت عبدالمطلب (پدربزرگ پیغمبر)، ابوطالب ( عموی پیغمبر) خدیجه (همسر گرامی ایشان) ، و زادگاه پیامبر (ص) و حضرت فاطمه زهرا (س) را با خاک یکسان کرند. در جده نیز قبر حوا و دیگر قبور را نیز تخریب کردند. در مدینه گنبد منور نبوی را به توپ بستند ولی از ترس مسلمانان قبر شریف را تخریب نکردند. در شوال 1343 با تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع) اشیاء نفیس و با ارزش آن قبور مطهر را به یغما بردند. در همان سال به کربلای معلی حمله کردند و ضریح مطهر را کندند و جواهرات و اشیاء نفیس حرم مطهر را غارت کردند و قریب به 7000 نفر از علماء، فضلاء و سادات و مردم را کشتند . سپس به سمت نجف رفتند که موفق به غارت نشدندو شکست خورده برگشتند.

    یاد صحبت های آقای پناهیان افتادم که می گفت استعمار می خواست به دست وهابیت ریشه اسلام رو از بن بکنه یعنی در نظر داشتند که تمام آثار و ظواهر اسلامی رو نابود کنند. یعنی تو مراحل بعدی مسجدالحرام و قرآن و ... اما اتفاقاتی که بعدا رخ داد اونا رو به شکست وادار کرده و طوری شده که اونایی که می خواستند از قرآن چیزی نمونه خودشون الان دارند تند و تند قرآن چاپ می کنند.

    اما این جسارت قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و باید توجه کنیم که اگر ما این واقعه رو به دست فراموشی بسپاریم دشمن بیش از پیش جسور شده و قدمی به پیش خواهد آمد.

    به امید روزی که دوباره گنبد و بارگاهی مناسب آن امامان عزیز بسازیم و زمین از لوث وجود وهابیت ملعون پاک شود.
    أین المنتقم ...

    یا علی التماس دعا




  • کلمات کلیدی : شیعه
  • نوشته شده توسط : ع.ر.ه | نظرات دیگران [ نظر]

    افطاری

    سه شنبه 87 مهر 16 ساعت 9:0 عصر
    بسم الله
    قول داده بودم مطالبی  پیرامون دانشگاه - دور از جون - آزاد اسلامی جمع آوری کنم خوب این اولیش...!
    با اجازه لاهوت
    جلسه افطاری جمعی از دانشجویان و تشکل های دانشجویی با رییس جمهور، دکتر جاسبی از طرف نمایندگان چند تشکل مورد انتقاد و حمله شدید قرار گرفت.( این مطلب مربوط به رمضان سال گذشته است.)
    ماجرا از آنجا آغاز شد که در حالی که دکتر جاسبی (رییس دانشگاه آزاد) در پای صندلی احمدی نژاد و با چهره ای خندان به دیوار تکیه داده بود، محمد افکانه (دانشجوی دانشگاه سمنان و نماینده انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل) در بخشی از سخنانش خطاب به احمدی نژاد بااشاره دست به جاسبی گفت : "ظاهراً قانون و یا تخلف از قانون برای مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی معنا و مفهوم دیگری دارد ؛ جمع کثیردانشجویان دانشگاه آزاد ، تا کی بایستی هزینه مدیریت مافیایی این دانشگاه را بپردازند ؟ مدیریت دانشگاه آزاد به کدام مرجع در جمهوری اسلامی پاسخگوست ؟ و نقش دولت ، وزارت علوم و شورایعالی انقلاب فرهنگی در رابطه با دانشگاه آزاد و نظارت بر نحوه ی عملکرد مدیران این دانشگاه چیست ؟ آنچه که امروز در اذهان عمومی دانشجویان تداعی شده است ، این است که مدیریت دانشگاه آزاد به هیچ مرجع رسمی پاسخگو نیست و حتی دولت احمدی نژاد هم توان احقاق حقوق دانشجویان مظلوم این دانشگاه را ندارد . "
    به گزارش خبرنگار الف، ماجرا به اینجا ختم نشد و پس از ابراز احساسات شدید دانشجویان حاضر نسبت به سخنان افکانه، دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی دیگر هم به صف منتقدین و معترضین جاسبی پیوستند، تا آنجا که نماینده یکی دیگر از تشکل های دانشجویی در سخنان خود گفت : "دوستان درمورد دانشگاه آزاد صحبت کردند، اما من می خواهم تیر خلاص را بزنم ....."
    نکته جالب توجه این بود که پس از ایراد این انتقادها به جاسبی، آقای [...] و خانم [...] که گفته می شود از مسوولین دانشگاه آزاد هستند از جایشان بلند شده و خواستار پاسخگویی سخنان مطرح شده توسط دانشجویان شدند که با اشاره دست دکتر جاسبی از این کار منع شدند.
    احمدی نژاد در پایان سخنان دانشجویان در بخشی از سخنان خود به شوخی گفت :" ما امسال بالاخره زورمان به دانشگاه آزاد رسید و نگذاشتیم شهریه ها افزایش پیدا کند .
    به نقل از " http://lahot.mihanblog.com"



  • کلمات کلیدی : دانشگاه آزاد
  • نوشته شده توسط : ع.ر.ه | نظرات دیگران [ نظر]

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    معضلی به نام موسیقی
    [عناوین آرشیوشده]